It ain't like you to hold back or hide from the light

Jag är trött. Som vanligt, känner att jag ganska ofta börjar mina inlägg med de orden. Men jag har haft en bra dag iallafall. Har varit i skolan som vanligt från 8:30 till 15:20. Sista lektionen hade vi engelska, och vi kollar på en hemsk film just nu som jag bara vill spy av iprincip. Den heter Alive och handlar om ett flygplan som störtar i bergen, och de som överlever måste äta de döda och skit för att fortsätta överleva och aaaaah. ni hör ju själva. Inte min typ av film för fem öre! I stallet idag så skrittade jag och Hanna ut en långtur i skogen, var ute nästan 1 ½ timme. Riktigt skönt ibland att bara skritta på långa tyglar. Nu ska jag duscha, och sen..........TAGGA MARKEN IMORN!! Bästa dagarna på året helt klart när det är marken, hihi. Älskar allt godis och sånt. Men ah. duschen var det ja!
Jag och Razzel idag, snodde bilden från dig Hanna. Moahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0