Hjärtat sitter utanpå slår inte som det brukar slå

Jag är gör nervös inför imorn! Haha, brukar inte alls bli så nervös inför tävlingar, så vet inte vad det är med mig. Men det är nog för att det är första tävlingen på väldigt länge, kan gå hursomhelst ;) Men vi får hoppas på att det går bra, Razzel var gör fin idag när jag red igenom han på banan så det känns ju skönt inför imorn. Gick toppenbra med mysan också idag, blev ett pass på banan med henne också. Jobbade lite med bommar på böjt spår i slutet och hon lyssnade riktigt bra på mig, känns som att jag har klurat ut lite hur hon fungerar nu. Men nu förstår ni ska jag ta en dusch och sen fixa alla kläder inför imorn. Ska nog göra muffins också som vi kan ha med imorn, det sitter ju aldrig fel med chokladmuffins! Så får det bli, nu säger jag godatt.
Laddar upp den fär fina bilden som en liten hälsning till Hanna, hoppas att du inte har råkat ut för någon av dina tre skräck senarium där i Polen än, hahaha

Kommentarer
Postat av: gabriella

hoppas det går bra i morgon gumman :)

2011-04-17 @ 01:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0