Det som ingen annan vet berättar jag i hemlighet

Har ganska nyss ätit frukost, och sen hamnade jag här, som vanligt får jag väl tillägga kanske. Skulle egentligen luncha i stallet idag, och sen hade jag tänkt hoppa lite. Men självklart är det sämsta vädret, så jag rider i eftermiddag istället och hoppas på bättre väder då. Hittade inte så mycket i Karlstad igår, köpte ett linne och en jacka. Sen har jag hittat ungefär 4 sadlar som är intressanta, så på onsdag lastar vi in Razzel och tar med han till Karlstad så att vi kan få hjälp att prova ut om sadlarna ligger bra. Skönt att vi äntligen ska köpa en ny. Men nu ska jag ta en promenix till Ica och handla lite fikabröd till mig och la familia, det behövs en sån här söndag.
Linnet, från HM
Jackan, från Monki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0