words come easy when they're true

Hejsan, har varit en ganska tråkig dag idag. Har mestadels pluggat matte + no, sen så har jag ridit ut med gabriella också, och varit och gymmat med louice på badhuset. Var väldigt, väldigt välbehövligt för mig att gymma, och jag känner redan nu att jag kommer ha en fet, go träningsverk imorn, yeeey. Inte en chans att jag kommer ta mig uppför spiraltrappan iallafall. Får väl åka hissen med gabriella och louice, fast neeeeee. För jag hatar hissar, då tar jag hellre en halvtimme på mig att komma uppför trappen än att åka hiss!

Annars så ska jag bara plugga, rida med hanna, och åka till A9 och springa med madde imorn. Det blir kanon det, förutom pluggdelen. Men nu ska jag göra något annat, blir nog ett true blood avsnitt! :) puss


bild från förra veckan eller nått, vem fan bryr sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0