Welcome to Hollywood - Flipsyde

Har nyss tryckt i mig 2 mackor, var väldigt hunrig på riktigt mat egentligen men är man lat så är man!
Hade sovmorgon till halv 10 idag, skönt. Hade naturkunskap första lektionen med våran kära lärare camilla som vi alla älskar såååååå mycket. Nej men ärligt talat, jag fattar seriöst ingenting på hennes genomgångar, och det är ju kanske inte så väldans bra. Sen hade vi iallafall håltimme för matten var inställd, men jag och louice satte oss i biblioteket och räknade lite ändå, för att inte komma efter och så. Har ju ett visst antal uppgifter vi ska ha gjort varje vecka.

Sen gick vi och åt, sen skulle Lojs ha språk så jag gick och mötte gabriella så följde jag med henne till matsalen, sen var det franska som gällde. Gjorde glosförhöret som dom andra gjorde förra veckan, det gick ganska bra. Hon rättade det direkt så jag fick iallafall 22/26 p. Duger! Sen skulle vi egentligen ha engelska, min men engelska blev inställd så jag slutade då =D ÄLSKAR att dom inte sätter in vikarier i första taget på gymnasiet!

Så nu har jag alltså ätit, så jag ska göra mig iordning nu och sen åkte till stallet. Blir en tur i skogen idag tillsammans med Hanna. Tråkigt att det regnar bara. Men vi överlever nog, vi lär nog prata om globen, stockholm horseshow. Ska troligtvis dit i november :D och då blir det shoppning kan jag ju lova, både hästgrejer och vanliga kläder. Men nu ska jag byta om,
/Emma


Bjuder på lite bilder från lokala dressyrtävlingen chpk anordnade för några helger sen.

Jag står och stör hanna jibb.

Jag, Marie, Anders och Elin.

Jag som prisutdelare.


"-nejdå, det kommer inte alls börja regna igen, jag ser ju att solen börjar komma fram igen där bakom molnen!"
Där fick jag för att jag för en gångs skull var lite optimistisk. Nej ni, jag tänker minsann hålla mig till att vara pessimist! Det blir nog bäst så.

Min spotifylista;
hehehohahi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0