The scar you left can't be repaired

Har precis ätit kvällsmat, rostade mackor och äppeljuice. Hyffsat gott. Hade sovmorgon till 9.20 idag för franskan var inställd, efter det hade jag historia, sen svenska, sen lunch (usch, det var äcklig mat, OVANLIGT!!) och tillsist engelska. Slutade 13:40, cyklade hem då och var vid datorn en stund sen åkte jag till stallet. Red med Hanna och Emelie i skogen, kvällsfodrade sen. Nu ska jag duscha och sen ska jag kolla på Gossipgirl! Första avsnittet för säsongen, den har dock inte kommit i sverige än så det blir utan svensk text, menmen. Då blir jag förhoppningsvis lite bättre på engelska, kan behövas! Skriver imorn igen antar jag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0