Skitdag

hej, idag är det en riktig skitdag! Har typ inte hänt någonting positivt idag, skulle väl möjligtvis vara att jag fick vg på matteprovet då. Försov mig lite i morse så hann inte äta frukost, och självklart var det skitäcklig mat idag i skolan. Hade no prov som jag nästan fick anstränga min hjärna till döds på för att komma på svaren, eftersom jag var så jävla smart och kollade på trueblood igår istället för att plugga. Det tänker jag ju inte göra om kan jag säga. Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, är helt jävla fucking utsvulten. Varför ska det alltid vara så äcklig mat i skolan för? Idag var det "krämig kebabgryta" gott? nejförihelvete skiten såg så äcklig ut så jag kunde inte ens smaka. Kom på 1 till bra sak, köpte en gosig, grå halsduk och en fin ring på vägen hem från skolan! Är iallafall uppe i 2 positiva saker nu, good. Ska rida ut med hanna sen, lär ju antagligen ramla av i en stor fet vattenpöl eller nått liknande. Nu ska jag gå och ta ut maten ur ugnen. Kanske får brännskador. Hejs.


passande bild från slutet på nian!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0