Nightmares- Bille the vision and the dancers

Sitter och äter stekt ägg, bacon och makaroner just nu, det är smaskens det. Tillskillnad från skolans mat, var köttfärslimpa till lunch idag och den såg ut som uttorkad kattmat, så den våga jag inte ens smaka på. Dagens lektioner var:

  • Naturkunskap
  • Matte
  • Franska
  • Engelska

Slutade 15:00, 20 min tidigare, gud så gött. Haha. Cyklade hem då iaf och ah, nu sitter jag här somsagt och äter. Ska snart iväg till #%¤"%%¤###¤#¤#%¤% tandläkarn, HATAR tandläkarn. Ska göra samma sak som jag gjorde för några veckor sen, rotfylla om min elaka tand. Gör inte så ont iallafall som tur är, men ändå, tror dom att jag har lust att spendera hela min uppväxt på folktandvården eller? Nej, just det. Har ju faktiskt bättre grejer att fördriva tiden med. Efter tandläkarn ska jag till stallet, idag blir det dressyr på banan. För tillfället är alla hinder borta från banan, tror den ska sladdas och så ska kanterna krattas ner. Känns iallafall väldigt konstigt när den är helt tom, hahah. Är ju van att se minst 3 hinder på den, oftast ännu mer.

Ikväll ska jag börja kolla på True Blood avsnitten och se om dom är något att hänga i julgranen! Kan ju förövrigt berätta att första gossipgirl avsnittet var kanonbra, spännande och intressant. Fast det är ju ingen skräll, gossipgirl är ju alltid bra, men jag kan säga såhär, dom har gjort det igen! =DD Hihi,men nu måste jag skynda mig. Kanske skriver något snabbt ikväll, det määäääärks. Herra!

Jag och finaste pärlan i gullspång i våras:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0