Mina förhoppningar väcktes, för att sedan raseras.

Hallå
Just nu sitter jag här och försöker hålla ögonen öppna, men det är fan inte det lättaste när man är så galet trött som jag är. Ändå sov jag till 11.15 idag, hehe konstigt.
Gårkvällen spenderades hemma hos louice med henne och gabriella. Vi pluggade, åt tacos, kollade lite på tv, gjorde popcorn, och pratade en hel massa såklart :) Hade helt enkelt skit trevligt! Drog hem från louice vid halv 1, då satt jag vid datorn en väldigt kort stund och senare blev det sängen.

Idag gick jag somsagt upp kvart över 11, åkte till stallet vid 12.40 typ, då gjorde jag grejerna och sen red jag markarbete på banan, det gick ganska bra. Sen skrittade och travade jag av razzel i skogen med gabriella. Sen cyklade jag hem (fyfan, jag HATAR att bo på djurgårn) och bytte om. När jag var klar cyklade jag och louice ut till a9 och sprang 3 km på spåret. Det var riktigt skönt att komma ut och springa faktiskt! Avlsutade dagen med en hamburgartallrik från charlies, ibland får man vara lite onyttig faktiskt. Problemet är dock att jag inte bara är onyttig ibland, utan jämt, hahaha :D Men så är det, man lever ju bara en gång, då ska man fan få äta gott också =D Nu ska jag duscha, hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0