Let's call it the comeback

Hej,
har precis tagit en varm, skön dusch. Det var underbart kan jag lova, för jag frös innan!
Slutade tidigt idag, halv 2. När jag kom hem så åt jag 2 mackor först, och lite äppeljuice till det. Sen har jag gjort en massa saker, mest onödiga förstås, som att sitta vid datorn, äta drömtårta och prata.

Men har även bäddat iordning lite provosoriskt här åt mig i dator rummet, det blir min sovplats för 2 nätter, eftersom en bekant till mamma och pappa ska sova i mitt rum imorn när pappa har 50-års kalas, för han kommer från karlstad så orkar han väl inte åka hem på kvällen imorn eller något antar jag, och som den snälla, trevliga, väluppfostrade, godhjärtade lilla ängel som jag är så lånar jag givetvis ut mitt rum! Fast egentligen är det mest strategi för att kunna sitta här vid datorn imorn istället för att vara nere vid kalaset och sociala och vara trevlig ;)

Jag har också varit i stallet och hoppat på ridbanan på razzel tillsammans med hanna och mysan idag, det gick riktigt bra för oss båda :-) Det gillar vi. Nu ska jag leta lite efter en nyhet att ha med imorn till samhällslektionen, men har hittat en ganska bra redan som handlar om sverigedemokraterna, moderaterna och sossarna! Den får nog duga. cya
/Emma



 ibland orkar man inte vara seriös, och då blir det ju som det blir, i detta fall ser jag ut som en kanin, men kaniner är ju rätt charmiga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0