Jag ska sakna dig imorgon

Kom hem från skolan för ett tag sen. Fick inte sluta tidigare idag på engelskan ;[ det brukar vi ju alltid få! Hade no först idag, hade genomgång ingör provet på torsdag, jag hängde med ganska bra och det känns faktiskt som att jag fattar det mesta! Efter no:n hade jag matte = prov. Tror det gick rätt bra faktiskt, svara iallafall på alla uppgifter. Sen vare lunch, sen franska = läxförhör. Det gick inte lika bra.... Orkar aldrig engagera mig i franska läxorna, så trååååååkigt. Sen hade vi engelska somsagt.

Nu ska jag göra någon god jävla mumsig mat hade jag tänkt, och sen tänkte jag kolla på true blood, avsnitt nummer 4 är jag på nu. Det är faktiskt riktigt bra! Ska till stallet en snabbis ikväl och görs grejerna, orkar inte rida. Är helt astrött. Så ah, nu vet ni vad jag hålls med. hejs




Bild från skolan, jag och gabriellllaa, som är fokuserad och jobbar?!?!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0