Jag fattar allt och ingenting

har nyss ätit mat, och det var underbart för jag var så galet hungrig! Maten i skolan är ju förfan inte ätbar överhuvudtaget, usch. Har varit en rätt seg dag i skolan, men det beror nog mycket på att jag hade väldigt ont i huvudet och var hungrig. Slutade ganska tidigt som tur var! Nu ska jag byta om, sen ska jag åka ner till stallet och rida. 

När jag kommer hem ska jag kolla klart på andra trueblood avsnittet. Kollade ju på hela första igår, och det slutade så himla spännande så jag var tvungen att kolla början på andra. Tyckte det var sådär bra, men ändrar kanske uppfattning när jag har sett några avsnitt.

Imorn har jag först dans i skolan, sen historta, samhäll och sist idrott. Terränglöpning på lisahöjd ska vi roa oss med imorn på idrotten. Sen ska jag cykla hem och sen direkt iväg till stallet. Då ska jag rida och sen putsa och fixa iordning alla grejer inför lördag, eftersom vi ska tävla då =D Men nu ska jag åka. Hejdå


har bildbrist så tog bara en som fanns på datorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0