I swore I'd never fall again, but this don't even feel like falling

Har precis duschat. Duscha så länge så det var typ dimma i hela badrummet, haha. Men jag frös innan så det var gosigt. Gick hyffsat bra hos tandläkarn, jag överlevde, skötte mig (sprang inte iväg och och låste in mig på toaletten eller något liknande) och klagade inte en enda gång på att det gjorde ont, var tillochmed ganska trevlig mot tandläkarn. Brukar inte vara det annars eftersom jag hatar tandläkare, vem fan vill vara tandläkare egentligen? Fattar inte det roliga med det faktiskt. Sitta och pilla i folks käftar och säga om det ser bra ut eller inte, eller också plåga folk genom sprutor eller annan skit. Nej fyfan, tandläkare kommer jag aldrig bli! En liiiiiiten gnutta bra att dom finns dock, så vi slipper bli tandlösa =D Men nog om tandläkare! Jag och mamma åkte till stallet när jag kom hem, så idag tog jag mig premiärtur barbacka på razzel. Jag överlevde !!!!!! Nej, nu var jag lite elak, min gos är ju jättesnäll. Red dressyr på banan iallafall, för säkerhets skull ;) Sen åkte jag och mamma till myway och köpte cola, båda var så galet colasugna. Inte ovanligt, jag vet, jag vet. Men vad gör man? Är man fast i cola träsket så är man, och jag kan inte direkt säga att jag har något emot att vara colaberoende, det är ju så goooooooooooott. Så nu ska jag gå och hämta lite cola sen ska jag kolla på det allra första True Blood avsnittet. hejs


jag har inte tagit typ en enda ny bildjävel så ni får hålla till godo med denna som jag redan visat typ 2137 gånger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0