Fuck you - Cee-Lo Green

Hej!
Har haft en ganska effektiv dag idag känner jag, förutom skolan då. Hade egentligen franska först, men den va inställd så vi hade sovmorgon, underbart! Sen skulle vi ha historia, men den var också inställd för lilla Liv var tydligen sjuk, så då fick vi sitta och uggla i skolan och vänta på klockan skulle bli tio, för kl tio fick vi nämligen våra datorer. :D Sen vare lunch och sen hade vi engelska sist, och då fick jag sluta tidigare för man fick gå när man hade skrivit klart en grej.

Så då cyklade jag hem och sen kl 2 kom madde och hämtade mig så åkte vi ut till A9 och sprang 3an, var grymt jobbigt idag men jag var en duktig emma och fortsatte springa. Dock var jag mer död än levande efteråt, men jag gjorde det ju iallafall! Sedan pluggade jag franska en kortis hemma, och sen åkte jag till stallet och red ut med hanna. CYKLADE hem efter det (köpte lite cocacola på ica på vägen hem, tihihi) och satte mig direkt och pluggade. Först engelska, sedan lite no. Har franska förhör, engelska redovisning och matte prov imorn, gött! Kände iallafall att jag har bra koll på matten så den behöver jag ej plugga på. Nu har jag precis laddat över några true blood avsnitt till nya bärbara datorn, så ska ta en dusch och sedan ska jag lägga mig i sängen och kolla på true blood =) hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0