Det är bara musik men vet du vad, musik kan göra underverk

Hejhej :)
Har nyss ätit kvällsmat, fil med special K flingor, så mums! Började 20 över 8 idag så gick upp tidigt, som vanligt. Hade samhällskunskap först, efter det hade vi klassråd, sen matte sen franska och vid halv 1 efter franskan slutade jag, så underbart att sluta tidigt! Jag och gabb drog till stan och så köpte jag en present till min mamma, hon fyller år snart. Pappa med så jag måste hitta en till honom också, känns dock som att jag kanske borde köpa något lite dyrare till honom, han fyller ju 50? Aja får se, är ju tanken som räknas ju! ;-) Sen drog vi hem till mig iaf och gjorde mat och sen gjorde vi no läxan. Hahah första läxan vi fick i no och vi gissade oss till svaren, det bådar ju gott! Hahah aja det går som det går.
Sen var vi hemma hos mig fram till typ halv 5 iaf, då åkte gabriella hem till lojs och jag började göra mig iordning för att åka till stallet, kom inte iväg förräns 6 dock, finns det glass hemma så gör det ju, hahaha! Cyklade hem från stallet typ strax efter 8, jobbigt att cykla men med lite glad knekta kungar musik så gick det lite lättare iaf uppför helvetes backarna. Nu ska jag duscha och sen blåsa håret och sen gå och lägga mig och kolla på film och mysa. ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0