6/9

Hejhallå, ska skriva ett kanon snabbt inlägg för sen ska jag duscha och äta och städa lite i mitt rum och blöööö. Började vanlig tid idag, hade först franska, sen historia, sen svenska, sen lunch, sen engelska sen slutade jag vid typ halv 2! Drog hem och åt och satt vid datorn ett tag så sen cyklade jag snabbt som vinden till stallet vid halv 4, kom på i sista stund att jag hade em-fodringen. :)
Sen red jag och grejade och åkte hem vid 7. Sen segade jag mig ett tag hemma och kom sen på att jag hade matte att räkna, och det gick käpprätt åt helvete, varför ansträngde jag mig inte mer för att lära mig något i högstadiet? Kan ju fan ingenting, så matten kan ta sig där solen inte lyser! Nu ska jag äta
/emmmmma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0