2/9

Har nyss poppat popcorn, gjorde det all by myself. Det var läskigt, det flög popcorn över hela köket! Vi poppar ju i kastrull och inte i micron, myyyyyycket svårare, men det började iaf inte brinna så jag är nöjd!

Började 20 över 8 imorse så gick upp den vanliga tiden, stod och väntade på gabriella i 10 min innan jag ringde och då hade både hon och louice försovit sig så jag fick cykla själv till skolan, och cykla fort fick jag göra också för att hinna, men jag kom till skolan 19 över 8, snacka om timing. Eller mest tur kanske, hoho. Hade först svenska, sen naturkunskap (UNDERBART ÄMNE, UNDERBAR LÄRARE!!), sen matte sen lunch sen engelska sen slutade jag halv 2 typ. Jag och gabb drog då hem till my place och käkade bacon, makaroner och stekt ägg, helt okej gott. Sen satt vi och prata och trakasserade min bror och tvinga han att följa med till ica och köpa cola till gabriella, jag betalde min egen cola jag! *stolt* Sen åkte vi hem till mig igen och gottade oss med drickan osv, sen vid 4 var jag tvungen att åka till stallet eftersom jag hade em-fodringen så då drog hon hem och jag begav mig till stallet. Pysslade bara och grejade idag.

Kom hem för en stund sen så nu ska jag äta lite kvällsmat tänkte jag sen blir det duschen!
 Hejdå


Dagens:


Körde på uppsatt hår, skönt det med ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0