25 September

Hello!
Det gick kanonbra på tävlingen idag! Första klassen var 1 m clear round, och där gick vi nolla. Andra klassen var också 1 m, fast med A:0/A:0 (omhoppning) och där gick vi dubbelnolla :) Våran första dubbelnolla! Så jag är jättenöjd med dagen och Razzel har varit skitduktig och skött sig toppenbra. Så nu vilar vi upp oss genom att ta en skrittur imorn, sen tar vi nya tag och taggar inför tävling i grums nästa helg. Blir lite intensivt nu i slutet på tävlingssäsongen, men sen får ju pärlan vila hela vintern, så det går verkligen ingen nöd på honom.

Men nu är jag väldigt trött eftersom jag gick upp kl 6 imorse, så nu ska jag halvsova till ett one tree hill avsnitt tänkte jag. Imorn måste jag plugga plugga plugga. Skittråkigt, men vill man ha bra betyg så vill man. Ska iallafall försöka hinna med att skritta ut med gabriella imorn också, och sen dra och gymma med louice. Det behövs, för helvete vad onyttig jag har blivit på sista tiden :c ajaaaa, man lever ju bara en gång =D hejda


BLI MIN, DUMMA JACKA.  Så jävla ovärt att jag hittar en sån här fin, men tunn jacka när vinter börjar närma sig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0