19 september

Var nyss nere vid teven och kollade hur det går med valet. Sverigedemokraterna hade 5,8 % det ogillas. Stort nej till SD i riksdagen!

Det jag egentligen ville säga var att startlistorna inför lördag har kommit upp, då är det tävling på hammarö som gäller för mig och razzel. Vi ska hoppa 1 m clear round + 1 m A:0/A:0. Ni får hålla tummarna för oss. Men jag är iallafall riktigt taggad. Fick inspiration igår när jag var med hanna på tävling, och så blir jag taggad när jag läser dom här tävlingsbloggarna:
~ www.tavlingsryttaren.se
~ "blondinHanna" på www.hippson.se

Så nu blir det hårdträning dom sista 5 dagarna. Har aldrig tävlat på hammarö förut så det blir kul, det är ju iallafall nära och bra. Skönt att slippa åka så himlans långt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0