16 september

har tråkigt och har inte direkt något intressant att blogga om så det får bli en sån här lista.

1. Hur gammal är du om fem år? 21
2. Vem var den sista du träffade? Johan
3. Hur lång är du? 167 typ
4. Vilken var den senaste filmen du såg? kommer faktiskt inte ihåg
5. Vem ringde du senast? louice
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "okej jag kommer dit då :D stanna där" till klara innan engelskan
7. Vad är dagens planer? ska hoppträna för maria, sen får jag se vad som händer.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? imorse
11. Vilken ögonfärg har du? Grå-blå
13. Har du någon gång hittat en katt? vadå hittat?
14. Vilken är din favoritplats? sängen, så varm, go och mjuuuk
15. Vilken plats föredrar du minst? jag vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en dyr lyxvilla i hollywood, såklart? hehe nejmen jag vet inte
17. Vad skrämmer dig? småbarn!
18. Vem fick dig att skratta senast? gabriella när vi gick hem från skolan
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? men ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär, snart bärbar!
21. Hur många kuddar har du i sängen? 1
22. Hur många landskap har du bott i? ett bara
23. Har du någon gång spytt? ja? vet nog ingen som aldrig har spytt en enda gång.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror på ju
25. Är du social? jag tycker det iallafall =D
26. Vilken är din favoritglass? twister kanske
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? leva livet
28. Tycker du om kinamat? blä
29. Tycker du om kaffe? nej fy sjutton
30. Vad dricker du till frukost? äppeljuice
31. Sover du på någon särskild sida? sover typ jämt på vänstra sidan.
32. Kan du spela poker? nja, lite halvt sådär.
33. Tycker du om att mysa? jadå
34. Är du en beroendemänniska? ja, tror det. iaf av cola!
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? nepp
36. Vill du ha barn? nej, det vill jag inte.
37. Kan du några andra språk än svenska? engelska och franska.
38. Har du någonsin åkt ambulans? ja, när jag var liten. slutade andas för johan tappade mig i golvet.
39. Föredrar du havet eller en pool? pool, där finns det inga onda maneter som bränns...
40. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
41. Äger du dyra smycken? har nått enstaka dyrt kanske, inte mer än så.
42. När känner du dig lycklig? när allt flyter på antar jag, när skolan inte är för jobbig, när det går bra med razzel osv.
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? äpple
44. Vem är den roligaste människan du känner? finns många
45. Välj ett ärr på din kropp? har inte så många, största är på hakan sen jag cyklade omkull och fick sy ;b
46. Vad har du för ringsignal? nån som fanns på mobilen
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? inte vet jag
48. Flirtar du mycket? njae, det gör jag nog inte.
49. Vart togs din profilbild för din blogg? på tellus, i europa, sverige, värmland, kristinehamn, sandtorpsvägen, mitt hus.
50. Kan du byta olja på bilen? jamen givetvis, vem kan inte?
51. Har du fått fortkörningsböter? har ej körkort :c
52. Vilken var den senaste bok du läste? twilight antar jag
53. Läser du dagstidningen? nkp ibland på morgonen
54. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
55. Dansar du i bilen? nej, sjunger mest i bilen.
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? mixmegapol när jag var nere i köket nyss antar jag
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? läxförhöret på engelskan.
58. När var du i kyrkan senast? var väl på skolavslutningen det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0