13 september

hej, gick upp kvart över 6 imorse, den ni. Den slår ni inte i första taget. Men eftersom jag gick upp så tidigt är jag trött nu, det är dåligt. Fast jag tror fan jag är trött varenda dag oavsett när jag går upp, så det kvittar nog egentligen om jag går upp kvart över 6 eller tio typ. Fast ne, ändå inte.

Haha, jaja. Morgonfodrade i stallet och sen red jag. När klockan var 10 kom hanna till stallet, så då satt vi och fikade. Vi hade ju bestämt oss för att putsa våra grejer riktigt ordentligt, men det första vi gjorde var alltså att fika. Haha i alla andra stall är det typ jämt gammeltanterna som sitter och fikar och snackar, men inte i stall wittgren inte, där är det jag och hanna som står för fikastunderna :D Sen putsade vi iallafall, så nu skiner mina grejer starkare än solen! Nästan iallfall...

Cyklade hem sen och la mig i soffan och kolla på tv(halvsov). Det var skönt det! Gjorde mat vid typ 2. Vid 3 kollade jag på tyra bank show, det var intressant, handla om 2 bästisar som dom hatade varann och var elaka mot varande fast dom egentligen älskade varann, haha det var för komplicerat för min trötta hjärna så då gick jag hit upp till datorn istället.

Ska tare lugnt ett tag till nu, sen vid kvart i 6 ska jag cykla till hanna så ska vi ge oss ut och springa i skogarna hemma hos henne, lisahöjd tror jag stället vi ska springa på hette. Mycket roligare att springa om man testar lite nya ställen :)
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0