Jag blir så dum av dig.

hejhallåå
Jag har precis ätit 2 mackor, med prickekörv på, givetvis. Idag i skolan hade jag först svenska, sen naturkunskap, fick tillbaka proven, jag fick G. Hade hellre sett ett VG men jag får ju skylla mig själv eftersom jag inte pluggade ordentligt inför provet. Dumt emma, väldigt dumt. Men skit samma, är ju 2 prov kvar som jag kan försöka få VG på =) Efter naturkunskapen hade vi matte, sen lunch TACOS, smaskens! Provade en sås idag för första gången i mitt liv typ, och jag tyckte om den! Inte för att den smaka någonting då för de va narutell sås men iallafall :D Sista lektionen var engelska.

Nu väntar jag på att klockan ska bli halv 5, för då ska jag åka ner och klippa mig. Haha mitt långa hår kommer bli kort :( men ska iallafall ta så lite som möjligt, bara dom sletna topparna men det lär ju bli en bra bit eftersom jag inte klippt mig på väldigt länge. När jag kommer hem blir det att plugga samhäll, har ju inte börjat på den än och den ska va klar imorn, uuuäääääh heliga guds maria, låt mig dö. Nerå, riktigt så jobbigt är det inte. Ska börja lite på samhällen innan frissan också tror jag. Cyaaaaa


var busig igår =D


Ska beställa dom här grejorna också:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0