I'm all in for life

Tjena. Jag är väldigt rastlös just nu, har kollat på de sista avsnittena av true blood säsong 1 hela kvällen, och det allra sista avsnittet slutade spännande och jag har inte säsong 2 än, rööööööv. Hehe, får väl tjata på hanna att hon ska ta med säsong 2 på ett usb på söndag när det är stallmöte.

Slutade skolan 13.20 idag istället för 15.15, gött? nej inte speciellt. men jag skoooooojar, helt jävla underbart ju! Mer såna fredagar, tack.

När jag kom hem från skolan kollade jag på ett true blood avsnitt medans jag åt mackor, sen cyklade jag till stallet. Gjorde alla grejor osv och byggde hinder på banan, och sen kom mamsen så då hoppade jag och hon fick vara hinderskötare :-) Det gick bra när jag hoppade, razzel är så duktig så. Känns toppen eftersom vi ska tävla på söndag, och med det kan jag ju också säga att jag lär spendera en hel del tid i stallet imorn. Ska rida igenom honom litegrann på banan, sen blir bada honom, knoppa manen, putsa och aaaaah. Blir en massa tävlings förberedelser helt enkelt.

Haha tänkte på en grej förra fredagen när jag gjorde iordning allt inför tävlingen, fan vad surt om man har varit i stallet i flera timmar och fixat allting och verkligen lagt ner sig, så kommer man hem och duschar och lägger fram alla kläder och så, och precis innan man ska sova så går man in på datorn och dubbelkollar ryttarmeddelande och startlistor en sista gång, och så står det då att tävlingen är inställd? Hahaha, jag skulle bli skitsur om det hände mig! Kanske blev rörigt nu men ah, ni som fattar ni fattar, ni som inte fattade synd för er. ;pp

Ska promenera ner till köket nu och hämta mig lite cola, smaskens. Ha det bra, puss

~I'm all in for life
Even if I lose the game, I'm all in, I'm all in for life~



Jag och fina Razinne våren 2009. Känns som om det var hur länge som helst sen, men det är ju bara lite mer än 1 år sen. Ibland känns det som om veckorna går så segt, men när jag tänker tillbaka på allt som har varit och hänt de senaste åren så känns det som om mitt liv bara har rusat förbi. Hänger inte riktigt med i mitt eget liv ju, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0