Faller jag nu så går jag sönder

Har nyss städat mitt rum, det var väldigt, väldigt välbehövligt. Ska inte ens skriva om hur det såg ut där innan. Men nu är det gjort iallafall! Creds to me. Vid 12.20 ska jag åka till stallet tänkte jag, har lunch och em idag så jag rider därimellan och så får det nog bli lite omvårdnad av utrustning, det behövs det med faktiskt. Tänkte rida långturen runt Posseberg idag, skulle ha tagit den tidigare i veckan med hanna men det blev inte så. Men det blir nog bra.

Förut när jag borstade tänderna så satt jag här vid datorn och gjorde det, och jag kom på att det är ju faktiskt mycket roligare att bortsa tänderna till musik :~D Man gör det liksom i lite takt då med musiken! Eller så är det bara jag som är dum i huvet, vem vet. Haha.

Men nu ska jag göra mig iordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0