Your golden wings are walking down upon the street

Blir minsann inga goa sovmornar för mig i helgen inte, det upptäckte jag när jag kom ner till stallet och tittar på fordringstavlan:
Söndag morg: Emma & Hanna

Då hade hanna skrivit upp oss där eftersom vi ska rida på söndag, så då måste vi va i stallet vid halv 8 typ :( Bevare mig väl, vi lär ju frysa ihjäl när vi ska rida så tidigt. Stackars mig.

Ska tröst äta godis nu och titta på någon bra film, blir minsann inget idol kollande för mig eftersom mamma och pappa givetvis har ockuperat soffan + teven. Själviska jävlar.

Bild på mig och hanna från igår.... eller nej! 2009 vare visst ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir allt HÄMND för den där bilden!

2010-11-29 @ 21:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0