Thursday

Just nu sitter jag och äter frukost, och har nyss målat tånaglarna! Ska nämligen till badhuset idag med Hanna Jibb, så då måste ju tånisarna vara fina ;) Hahaha... Vi ska dit iallafall och inte simma, det är tråkigt och jobbigt! Vi ska ha det roligt och åka i rutchkanan och ligga i jacuzzin om de finns någon sån och skrämma småbarn, och aaaaaaaaaah, ni fattar! Ska bli kul, har ju inte varit där än. Och jag och hanna har knappt träffats sen sommarlovet förutom väldigt korta stunder i stallet så det ska bli jätteroligt att träffa henne igen! Men nu ska jag gå och göra mig iordning så att jag är klar när hon kommer. :)

Och juste, drack cola igår fast det var en vardag ;c Men det var gabriellas fel, hon tvingade mig..... Blir jämt att vi köper cola när jag är med henne, hahaha :/ Men underbart gott var det iallafall kan jag tala om så jag ångrar mig bara väldigt lite. Hihihihi. hejs


Jag och hannis i stallet i somras =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0