SWEET SIXTEEN

Nu är jag 16 år, tjohoho! Känns asa bra. Skulle nyss skryta lite inför johan och säga att jag nu är 2000 kr rikare, hans kommentar var då:
"Ah, men se det såhär, efter fredag är du 2000 kr fattigare igen"

Satans glädjedödare. Fast efter fredag kommer jag ju också vara många fina klädplagg rikare, och det gillas! Dessutom har jag 900 kvar från mitt barnbidrag, så då är jag uppe i 2900;- och sen har jag inte fått pengar från mamma och pappa än, får dom nog på torsdag skulle jag tro. Och johan berättade att han skulle ge mig 200 kr i födelsedagspresent som jag ska ha med till stockholm, det var faktiskt ganska snällt av honom............ MEN jag är ju en sån jäkla snäll och underbar syster så det förtjänar jag väl? :D Javisst gör jag! Fick även plast stigbyglarna som jag önskat mig av mamma och pappa idag, och en jättefin grimma till razzel! Brun mde oranget i, såååå hans färger ;) Nu ska jag gå ner och ta en macka, puss!


gammal bild i konstigt ljus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0