Stiga på aldrig tveka en minut, för allt som flyger upp måste landa tillslut

Sitter och dricker cocacola och fryser, allt är som vanligt alltså.... haha nejra, har faktiskt minskat ner cola intaget :D inte så jättemycket kanske, men lite ändå! Har haft en väldigt ovärd skoldag, har inte gjort något seriöst förutom redovisat grupparbetena. Kunde alltså lika gärna ha legat hemma och sovit, åh ja.

Har fortfarande huvudvärk, och den blev ju inte bättre av att alla smällde ballonger på sista lektionen, där vi förberedde morgondagens öppet hus. JA, ni hörde rätt, jag ska till skolan på en lördag. Känns inte ett dugg lockande att behöva ställa klockan för skolan en lördag, men vad gör man? Får ju kompensationsledigt på måndag också, så nästa vecka blir helt awesome med tanke på att det är studiedag på onsdagen, så vi har bara skola tisdag, torsdag och fredag då. Sånt gillas. Nu ska jag gå ner och tvinga mamma att köra mig till godislagret. Ha en förbannat bra kväll, jag ska bara titta på idol och äta mig fetare på godis och gå och lägga mig tidigt eftersom jag måste gå upp tidigt imorn. HEJDÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0