So easy to say, and easy you failed, and you do it again.

Har haft en ganska tråkig dag. Gick upp vid halv 11 och åkte till stallet. Sen åkte jag hem och skulle plugga men då ringde min faster och ville ha bärhjälp av mig och johan (hon ska flytta) så då hämtade hon oss vid 2 och så följde vi med och bar lite grejer. Kom hem vid typ 4 och då följde jag med johan och tobbe till ica och köpte lite godis, sen när vi kom hem tänkte jag att jag skulle baka en kladdkaka till mitt kalas på söndag, men kakaon va slut så jag fick ta oboy istället och kladdkakan blev skitful och konstig :< SÅ det lär väl bli jag som får trycka i mig den själv. Nu håller jag på att lägga in lite gamla godingar på mobilen som jag vill ha när jag springer. Går mycket lättare när man har rolig musik. Tänkte nämligen springa en runda i skogen imorn, känner att det behövs med tanke på att jag inte direkt är världens nyttigaste. Ska kolla idol nu snart. puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0