Save yourself

Sitter och gnager på en morot just nu, godaste vi har hemma just nu. Får se till att åtgärda (nytt favoritord, åtgäääärda) det innan Gossipgirl börjar kl 7 ikväll. Det går ju inte för sig att jag sitter och gnager morot då, behöver massa, massa godis och dricka till gossipgirl!

Har suttit och bråkat med min bärbara dator ett långt tag, vi skaffade ju trådlöst internet imorn, så internet funkar lie då och då nu, när det passar det själv verkar det som. Sen för ett tag sen slutade ljudet helt plötsligt fungera, men det fixade sig till slut genom en systemåterställning. Internet har också funkat ett tag nu så håller tummarna för att det håller i sig! Otroligt skönt att kunna sitta med datorn vart som helst i huset.

Red ut med madde/Razinne idag, jag red på Donna. Var mycket trevligt, hon är så go den lilla ponnyn. Nu ska jag snart dra mig på duschen, sen ska jag tvinga pappa ta ut grillen, vi ska grilla :D Hahaha.


Jag och Donna i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0