On the wing

Hejsan.
Har inte skrivit sen i torsdags, och det beror på att i fredags var jag i Stockholm och slösade pengar, och igår var jag sjuk så jag orkade inte vara vid datorn helt enkelt. Vaknade ju upp i fredags 05.10 helt dyngförkyld, och min förbannade rethosta var tillbaka ;c Och den dras jag fortfarande med tyvärr, usch hatar hosta. Så igår tog jag det lugnt hela dagen, och på kvällen kollade jag och föräldrarna på två Beckfilmer, I stormens öga, och Levande begravd. Båda var bra men jag tyckte I stormens öga var bäst, i den andra filmen blev folk mördade hela tiden till höger och vänster så det blev lite för mycket.

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 2, för då kommer gabriella och hennes mamma och hämtar mig så ska vi till stallet. Ska ner till hallbergs ridhus tänkte jag och bara rida lite smått på Razzel och se hur han känns, när vi sprang med honom igår så var han ren så det bådar ju gott.

Ja, vet inte vad jag ska skriva mer, hade jättekul i stockholm men hade lite feber tror jag, så lite jobbigt var det ju också. Men jag är nöjd iallafall med allt jag shoppade.



Marinblå kavaj/Veromoda
Svart kjol/Bikbok
Blå/grå-vit tröja/Veromoda
Vit blus/H&M
Marinblå mjukiströja/Bikbok
Blå tygväst/Veromoda (syns dåligt på bilden.)
Svarta jeans/Veromoda
Beige skjorta/Veromoda.
Vita vantar + mössa/Bikbok

Haha, vart väldigt mycket från veromoda såg jag, men dom hade många fina grejer :) En riktigt besvikelse däremot var Topshop, hade längtat efter att få gå in där medtanke på allt fint dom har på hemsidan, men när jag kom in i affären hittade jag absolut INGENTING. Så jävla typiskt :( Aja, har ju pengar över så jag får väl beställa från hemsidan istället!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0