Never seen the light of day

okej, jag bara måste..............................

JAG FICK MVG PÅ NATURKUNSKAP PROVET, HAAAAHAHAHAHHA!!!!!!


Det här kommer jag må gott på i flera dagar, jag som nästan trodde att jag hade fått IG, haha! Dock verkade camilla tycka från början att jag kunde nöja mig med ett vg, för jag fick 20 poäng och gränsen för mvg låg på 22, men sen när vi gick igenom provet hade hon satt 2 poäng på mig på en fråga där man kunde ha 4 p som mest, och jag hade skrivit rätt så då visade det jag för henne att hon hade missat lite där, så då rättade hon så jag fick mina 2 poäng, och vips så hade jag ett mvg :D hohoho jag älskar camilla nu, nya favorit lärarn helt klart ;)

I övrigt har jag haft en tråkig dag, har haft utvecklings samtal, storhandlat med mamsen osv. Så just nu sitter jag här och dricker julmust och lyssnar på julmusik,
christmas times
 och humöret är på topp! Nu ska jag ta mig en dusch, sen ska jag gå ner och bläddra i mammas skvallertidning, stod på framsidan av den att kungen vart otrogen mot silvia, ooooooooh........... HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0