Never give up, it's such a wonderful life

Hejsan
Just nu sitter jag här och dödar lite tid medans jag väntar på att Ida och Amanda ska kolla klart på någon fotbollsmatch dom skulle gå på nere vid environiq. Dom kommer och möter mig sen och då ska vi gå hem till Ida och ha tjejkväll, asa mysigt!

Spenderade ju min lördagsmorgon - förmiddag på skolan då somsagt, kände inte direkt att jag bidrog till så mycket där nere. Sprang mest runt och snodde godis och åt, men vad förväntar dom sig när dom drar dit oss en lördag? haha. Men nu ska jag gå ner och leta efter om vi har någon bra film jag kan ta med till Ida. Hejs

Gäller att klä på sig ordentligt när man ska till stallet i 9 minus!


Och när man ändå är i stallet kan man passa på att ha lite roligt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0