Mornmorn

Bonjour mes amies! Säger man så tro? Jag är sämst på franska ;< Trots att jag har läst det i 4 år nu, hahaha. Jajaaa, what evah. Idag ska jag umgås med fröken Johansson, vi ska åka till stallet nu snart och senare ska vi sola, måste bli brun! Vill så himla gärna åka utomlands över jul, tänk att bara få sola och bada och ha det riktigt skönt, istället för att sitta här i Sverige blek som ett spöke och frysa och hacka tänder. Gäller bara att få mina föräldrar att förstå hur mycket bättre vi kommer ha det utomlands! Man firar ju hur många julaftonar som helst här i Sverige, då är det ju bara roligt att åka iväg på en jul och göra något nytt. Ja ni, det vore kalasbra. Men nu ska jag gå ner och kolla på tv medans jag väntar på att gabriella och hennes mamma ska hämta upp mig så ska vi bege oss till stallet! Hejdå.

Ska ju somsagt till stallet nu, därav den otroligt fina mössan!


Jag gör mig verkligen bra i underbett :]]




Måste borsta gaddarna noga nu efter tandläkarns utskällning :///


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0