Losing dreams you've come to care about

Hejsan! Har haft en rolig dag med hanna på badhuset. Fanns dock inte så jättemycket kul att göra där, om man jämför med t.ex gustavsvik. Men om man jämför med gamla badhuset här i kristinehamn så var ju det här mycket bättre. :) Vi hade kul iallafall, åkte i en liten ström, satt i en varm pool, badade jacuzzi, åkte vattenruschkana och snodde krokodiler som man flyter på från småbarn i stora bassängen! Ruschkanan var ganska seg dock, men den var alldeles tillräckligt snabb för mig ;D Det bästa med allt var ändå att det var helt gratis för oss, eftersom det var lov antar jag? Nu ska jag börja skriva på en engelska uppgift vi har till måndag, sen ikväll ska jag och mamma åka till stallet och titta till Razzel och se om han fortfarande är halt eller ej. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0