If everyone cared

Har nyss gjort klart naturkunskaps läxan. Usch och fy, men nu är den klar iallafall, så nu är den är världen! Great.
Har varit som vanligt i skolan idag, på franskan som va sista lektionen kollade vi på ratatouille, och massa, massa mat var det givetvis i den filmen eftersom jag var skithungrig. Men jag och Ida tog oss en liten fike på cafe paus efter skolan så då blev jag väldigt, väldigt mätt på kladdkaka där!

Men nu är jag lite smått hungrig på mat, så nu ska jag göra kassler och makaroner, och sen ska jag kolla på desperate housewifes avsnittet från igår. Ikväll vid typ 7 ska jag och gabriella gå ner till stallet och fodra osv.

I skolan, fint................


Hemma, tog en liten paus i pluggandet förut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0