I know that life won't break me

Jag önskar att jag vore en björn. Tänk att få ha den där stora, tjocka pälsen som värmer en hela tiden, och att få sova på vintern. Skulle jag behöva nu, för jag både fryser och är trött. Förjävligt. Skulle ha skrittat ut med Gabriella idag, men vi upptäckte att det är alldeles för kallt för att bara sitta och skritta. Och eftersom Razzel är frisk och bra nu igen, så har jag bestämt mig för att börja hans (och min) vintervila nu. Så ingen mer ridning förräns i januari-februari. Både bra och dåligt. Skönt att få vila upp sig och ta det lugnt, men vet ju så väl att jag kommer bli ridsugen efter bara några veckor, högst.

Cyklade förresten till skolan idag, inget jag rekommenderar att göra när man har tunna tights på sig. Tvi. Nej, nu ska jag nog kolla på en film och ligga och mysa i soffan eller något, åker till stallet ikväll med mamma tror jag bestämt. Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0