I can't be holding on to what you've got, when all you've got is hurt

Hejhallååå
Imorn sörrni, då fyller jag 16 år! Bättre sent än aldrig! Haha, nejdå men det är faktiskt jobbigt att fylla år så sent på året. Vill hellre fylla år under varma, sköna sommaren. Men det är inte så mycket att göra åt nu, bara att gilla läget ;) Vi ska iallafall ha släktkalas för mig på eftermiddagen imorn, innan det ska jag väl till stallet en stund antar jag. Måste kolla om Razzel är haltfri på banan imorn, hann aldrig göra det idag för jag och min mamma fick rycka in och vara flytthjälp åt min faster idag igen. Så nu har jag gått uppför en trappa säkert 20 gånger idag och bärt grejor, så det får kompenserna springturen som aldrig blev av, hehehe.

Sen grillade jag och familjen här hemma på eftermiddagen, och efter det har jag städat mitt rum, IGEN. Gjorde ju det för inte alls länge sen, men idag fick jag en liten byrå av min faster när vi lastade in grejer i transporten, tänkte att den blir perfekt att ha nytvättade hästkläder och sånt i, och den var inte så stor så den gick in i mitt lilla rum. Men, fick möblera om sängen lite grann och då kom det fram en och annan damtuss... hihi? Hatar att städa ;c Men då dammsugde jag upp dom dammtussarna iallafall så att det ser någorlunda bra ut imorn när vi har kalas.

Och nu, förstår ni, ska jag transportera mig in på apollo.se och försöka hitta en så jävla bra resa till Gran Canaria så att mina föräldrar inte har något val, de måste säga JA om jag hittar någon billig och bra resa. Fast dom ska minsann säga ja även om jag hittar en dyr och bra resa. Det är ju jag som bestämmer i familjen så dom har inget val! Godnatt.


Saknar dig plutten

En gammal bild på Pieter, tror den här bilden togs under en av de haltfria perioderna.
 

Här skulle vi åka till ATG för sista gången, den här gången dömde vetrinärerna ut honom... :(


Våran första smurfhoppning ute på G-vik, felfri i både 50cm och 70cm.



Alla första bilden som togs på mig och Pieter, gick alltså i 6:an här. Vad liten och lycklig jag var.

 
Knoppad och fin inför våran andra lokala tävling, som var på Kilsviken.



Här hade vi klippt honom för första gången. Som med allt annat var han en riktig klippa och stod blickstill.


Våran sista och fjärde lokala hopptävling som vi gjorde på KRK. Tror aldrig han har varit så fin.


Här är vi på en av alla pelle-träningar vi åkte på.


Här hade jag tagit en barbackaritt i fint vinterväder. Haha, han blev alltid busig och bockade och gjorde små bakuter när man red barbacka...


Tycker den här bilden är så himla fin på honom! Synd bara att täcket är så skitigt och eltråden går mitt genom bilden.


Pieter i sitt då nya täcke som hade en drake på, vi tyckte det passade honom, haha.


Hahah, min lilla Pieter och stooora Caruso.


Skrittar nerför snöig backe


Detta är nog min absoluta favoritbild på Pieter och mig, tycker han är så jävla fin här!!


Hehe, ja vad ska man säga? Som ni nog fattar så saknar jag honom som bara den. Vill så gärna ha tillbaka tiden när vi flängde omkring i skogen och han drog med mig och jag inte fick stopp på honom, hahaha. Skulle kunna lägga upp 100 bilder till om jag ville och skriva om, varje bild medför liksom ett minne, som man sitter och ler åt. Som den här sista bilden, den har Emma tagit på mig och gosen under tiden när Emma red Bali och vi red ut flera gånger i veckan och flängde runt och skratta och hade bara så himla kul! Det var härliga tider det. Men tyvärr kan man ju aldrig få tillbaka det som redan har varit, så det är bara att försöka släppa taget och gå vidare, även om det är jävligt svårt. 

Har saknat dig i ett helt år och fyra måndader nu, och det gör fortfarande lika ont. Vila i frid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0