Gryningspyromaden

Är så förbannat trött så jag skulle kunna sova i flera dygn. Ont i halsen har jag också, har blivit förkyld igen. Sist jag var förkyld varade det i 2 månader, toppen. Låter lovande. Mina förkylningar blir jämt långvariga och jobbiga, och det suger så jäääävla hårt ska ni veta. Och hör sen. Har sovmorgon imorn, så jag ska gå och lägga mig typ nu när jag har borstat tänderna. Då kommer jag verkligen få sova ut! Eller nae förresten, sova ut gör man när man går upp 1, men jag får iallafall sova mer än vanliga skoldagar. Har först naturkunskap imorn, sen matte sen lunch sen franska och sen slutar jag för engelskan är inställd, som egentligen är min sista lektion imorn. Ska borsta tänderna nu, hejs.

Trött tjej? Svar ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0