Första november

Hallu, idag är det den förste november. Det betyder att det är 6 dagar kvar till jag fyller år! =D Gick upp runt halv 12 idag, underbart att få sova så länge! Jag älskar lov. Åt frukost då iallafall, sen satt jag vid datorn en stund och sen städade jag mitt rum, det behövdes........ Hehe ska nog inte plåga er med att beskriva hur det såg ut i mitt rum innan, räcker nog att säga att det såg förjävligt ut. Men nu är det fixat iallafall. Försökte också plugga matte en stund, men det gick så inåthelvetes dåligt så jag gav upp med det och satte mig och lekte med camen istället, mycket roligare! Nu ska jag inte göra något speciellt fram till klockan halv 4, då ska jag och lojsan sola. Ska fixa lite mat innan, tror nog det blir bacon och makaroner, har inte ätit det på över en vecka ju? Hahaha vad händer. Det är ju min favoritmaträtt efter pannkaka ;-) Men nu ska jag gå. Hejs!





I SEE YOU, hahaha. Min humor<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0