Dance, dance, we're falling apart

Hej
Gick och solade med gabb igår, sen gick vi hem och kollade på gossipgirl. Vi kollade också på american pie, hahhahaha. Alltid lika bra! Gabriella sov över här, så hon åkte hem runt 1 idag, och efter det har jag städat, skrivit klart min novell, pluggat lite matte och lärt mig franska glosorna tills imorn. Jag är så duktig så.

Madde ringde nyss också och var supersnäll och sa att hon skulle fixa Razzel idag. Men vi åker nog ner en snabbis ikväll iallafall för att lämna mineraler + saltsten, och titta till honom och lite så.

Såg även att jag hade vunnit ett vinrött john witaker schabrak hos isabellaf.blogg.se, kul! Jag har minsann lite tur ibland ändå. Även om det inte är alltför ofta... hahaha. Kan ju också tala om att mitt skitinternet hänger sig hela tiden och dummar sig, inte lika kul. Men nu ska jag gå ner och göra tacos :D puss

Hemsk bild på mig, men ville visa att lille peps-olof kan va go han med ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0