Allt gör mindre ont sen - Markus Krunegård

Hej!
Sitter i skolan just nu på min första lektion och har samhäll. Är typ klar med grupparbetet så nu sitter jag och tar det lugnt istället. Igår var inte min dag, absolut inte. Började med att jag försov mig så vaknade 9 när vi började halv 10, gött. Stressade som ett as och vid typ tjugo i 10 gick jag ut och skulle låsa upp cykeln, tänkte cykla eftersom det går så fort, MEN INTE DÅ. Då hade cykelhelvetet frusit i låset så det gick inte att låsa upp. Kollade på klockan och såg att den var kvart i, bussen går 10 i. Jag SPRANG upp till bussen och hann i tid. Sen åkte den väldigt segt ner till stan så jag var väl i skolan typ kvart över. Upptäckte efter ett tag att jag tappat bort mina nycklar, så då blev jag ännu gladare. Hittade dom i cykellåset iallafall sen på eftermiddagen och allt löste sig. Nu vet ni det. Hejdå.


Skulle inte tacka nej till att vara här just nu, istället för kalla sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0