22:56

Hejsan, tänkte bara göra ett supersnabbt inlägg innan jag ska sova. Ska upp alldeles för tidigt än vad som är bra för min hjärna imorn, för har morgonfodringen. Så det innebär att det blir sängen tidigt idag. Var jättehärligt att sola förut, var ju ett bra tag sen nu. Blev lite brunare tror jag minsann, men ska sola på onsdag igen också. Var dock hemskt dom sista minutrarna för då var det så himla varmt vid skulderbladen så jag kunde knappt ligga still, fick typ ligga och röra lite på axlarna för det brände så in i norden!Sen åkte jag iallafall till stallet och tittade till Razzel, och han var ganska varm i vänster fram nu så hovslagarn får komma imorn och titta om det eventuellt är en hovböld. Men nu ska jag sova. Godnatt.


Lite skillnad blev det ändå :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0