TISDAG

Hej
Har nyss bakat muffins =D Dock kunde jag inte äta någon eftersom vi ska ha dom till helgen när CHPK har 2-dagarstävling :) Kommer nog bli ganska kul på tävlingen faktiskt, vi har ju klasser ända upp till 130 :pp Och jag och Hanna ska ju sova på kilsviken i husvagn :D aja, nog tjötat om det. Skolan va rätt soft idag. Hade massa vikarier osv och fick sluta tidigare. Hahah, vi hade lite kul snack med Cassandra, Gabriella försökte få henne att börja gilla mig men hon sa att hon gillade gabriella mest :DD. Efter skolan drog jag till stallet med mamma. Hon red ut i skogen och jag cyklade med, så nu är både jag, mamma och Razzel motionerade. Men de var nog värst för mamma........... hahah, konditionen får hon allt jobba på lite. Fast jag ska väl inte säga nått egentligen, min kondition är inte heller på topp. Ajaaaa, nu ska jag duscha och plugga till klockan 21.00, då blir desperate housewives :~D
Ciao.



gölli bild på mig och gäbi från april =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0