SATURDAY NIGHT

Hejhallå
Sitter här och hostar och har ont i halsjäveln, inte så jävla rockigt kanske, nej. Skulle ha åkt till kilsviken imorse och hoppat men jag struntade i det eftersom jag mådde bajs då. Men sen på förmiddan så mådde jag bättre så då åkte jag och mamma och min faster till karlstad och röjde utav bara helvete.
Haha okej, det gjorde vi faktiskt inte..... Men vi (jag) handla fina grejer iaf :D Jag köpte skor till skolavslutningen, en kort, grå jeansjacka som jag ev ska ha över klänningen på skolavslutningen (beroende på vädret), jeansshorts, och en sjal :) Vi var inne i stan först och handla, men när vi satt och fika så blev de plötsligt strömavbrott pga åskan så alla affärer stängde så då fick vi åka till bergvik ist ;dd aja, orkar inte skriva mer nu!
herra



kul att jag jämt har nya bilder, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0