ONSDAG

Tjaaahej
vet att min uppdatering har sugit getpung dom här senaste dagarna, men jag har fan inte orkat skrivit :) var ju sambo med hanna hela helgen, eftersom chpk hade tävlingar på kilsviken. Och aaaaa, annars hare väl inte hänt så mkt dom senaste dagarna. Min skolavslutingsklänning kom idag, wihu. På lördag ska jag till k-stad och köpa skor till skolavslutningen också, när jag har kommit hem från stallet ;D Ska till kilsviken på morronen på lördag och träningshoppa på tävlingshindrena innan dom plockas undan :) Har även ändrat så att jag ska tävla i gullspång 20/6 ist för i säffle 19/6. Måste tvinga pappa att betala anna kurs åt mig också 14-15/6 :) Måste också köpa ny sadel åt Razzel, min ligger inga bra på han. Inte så jävla rockigt kanske eftersom vi egentligen behöver köpa dressyr sadel också. Red markarbete på Razzel idag, det gick super bra! :D men nu ska jag gå och göra något annat.
puss


jag och razzlet i sunne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0