en dag ska det bli du och jag igen charlie

Hej
Har nyss fikat! Gick upp runt 11 idag, åkte direkt till stallet och hoppade med razzel, det gick jättebra :-D sen åkte jag hem igen och så åt vi osv, sen satt jag här vid datorn en stund och plötsligt ropar pappa att det är en hund på våran gård. Så jag går ner och går ut till hunden, som var en tax, och den var skit go! den hade rymmt från sin ägare så pappa åkte ut och leta efter vovvens ägare och jag gosade med den under tiden och döpte den till charlie <3 men sen åkte charlies ägare förbi vårat hus och så såg dom charlie och kom och hämta han/henne,  haha charlie ville inte följa med dom först, för den goa lilla hunden älskade mig mer ! men sen åkte dom iväg med charlie :c men nu väntar jag iaf på att gabriella ska komma hit, så ska vi gå till matbutiken och köpa cola bl.a, sen ska hon sova här =D puss



nu vet jag vad äkta vänskap är........
men don't worry charlie, i'll be waiting for you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0