BACK UP TO HEAVEN ALL ALONE

tja!
har precis gjort mig iordning inför skolan, ska gå om 20 minuter typ. har franska först, euw. hatar franska. hatar linda. hatar skolan. känner mig väldigt positiv idag, hehea. iaf, efter skolan blir det att äta fort som fan och sen cykla ner till stallet fort som fan. ska rida, putsa, tvätta hästen osv,osv idag. eftersom det är tävling som gäller imorn. min första tävling tillsammans med razzel, wihu. kommer machtaså fint imorn, han ska ha grå luva och grått shcabrak, och jag ska ha grå kavaj :D funderar på att dra rå slingor i manen och svansen på han också... skulle vara fint! haha nejdå, så elak ska jag inte va. något dåligt är att det ska regna hela dan imorn, helvete! menmen, nu har jag klagat nog. käner att jag tar ut mina aggressioner på bloggen ibland, hahahah!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0