ÄR NÄSTAN DÖD

hejhej
känner mig som en levande död just nu, kom rätt nyss hem från djurgårdslunken. Alla på högstadiet ska springa/gå djurgårdslunken varje år, så tro det eller ej men jag och snaris har sprungit/gått 6 km på 52 minuter och 27 sekunder. Helt okej tid för att vara jag och snarberg, haha. men ja, jag kan ju tala om att jag kommer ha en redigt go träningsverk imorn! hahaha fyfan. nu ska jag lägga mig och sova en stund och ta igen mig tills mamma kommer runt halv 5, då ska vi till stallet, sen ska jag plugga. och imorn har jag np i fysik hela dagen, FYFAN va roligt.
herra

och just det, GRATTIS louice som fyller 16 idag!<3


här får ni lite söta bilder på mig och fröken snaris:


jag var taggad ;E


snaris var inte lika taggad........



såhär glad är jag åt att vi måste springa djurgårdslunken
varenda jävla år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0