TIDSFÖRDRIV

Namn: Emma Andersson
Vad drack du senast: vatten med isbitar
Vad gjorde du igår kväll: drack cola & åt pringels med gabb
Hur många hamstrar har du haft: ingen!
Vad ska du göra i kväll: rida, kolla film (?) sova.
Vad ska du göra i morgon: sola om det blir fint väder, kanske powerwalka.
Senaste inköp: cola och pringels.
Senaste film: familj på väg, hahah.
Vad har du i ditt fönster: lampa, plastblomma osv
Tycker du om att cykla: ja, om det är nerförsbacka.
Vem sov du hos senast: Gabbi
Vem sov hos dig senast: kommer faktiskt inte ihåg
Vad ska du göra nu: sola 
Vad ska du göra sen: sola
Vem träffade du sist: familjen?
Vem skulle du vilja träffa nu: barbapappan
Sjunger du i duschen: klart
Vem ringde dig senast: gabb
Vem ringde du senast: mamma
Hur länge sov du inatt: 10 timmar kanske
När ska du gå och lägga dig ikväll: när jag känner fört
Vad gjorde du för tre timmar sen: sov
Vad skulle du vilja göra nu: åka och shoppa, behöver nya kläder!
Tidsfördriv?: Datorn
Vad heter du just nu på msn: €mma
Hur många syskon: en evil storebror
Känner du någon som heter likadant som dig?: eh nej? mitt namn är ju så jäävla ovanligt.
Morgontrött?: nja, inte så faktist.
När är du född? 7 november 1994
Var bor du? i mitt hus
Nuvarande hårfärg?: ljusbrun
Riktiga hårfärg?: blond
Ögonfärg?: Blå-gråa typ
Humör just nu?: trött, uttråkad.
Vill du ha barn?: nej, men kommer säkert ändra mig när jag är äldre.
Hur stort är ditt rum?: inte så stort, men det duger.
Har du tv/dator i ditt rum?: bara tv.
Piercingar?: Bara hål i öronen.
Tatuering?: Nej, men vill ha.
Skostorlek: 37-38
Har du lätt för att lita på människor? ganska, men det beror på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0